Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu, v práci navrhuji opatření na zvýšení úrovně marketingového mixu ve společnosti.
Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu, v práci navrhuji opatření na zvýšení úrovně marketingového mixu ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.