Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing doplňkových produktů muzeí a galerií
Čermák, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dobisíková, Jana (oponent)
Produkty kulturních institucí se v posledních desetiletích vyvíjí a nabídka se stává více komplexní. Produkty a služby jsou vytvářeny a poskytovány s cílem vyššího uspokojení zákazníka. Diplomová práce se zabývá nabídkou produktů, které doplňují nebo rozšiřují základní produkt muzeí a galerií tj. výstavy a expozice. Úvodní část práce se věnuje teoretickému ukotvení doplňkových produktů, jeho podobám a charakteristikám. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní příklady doplňkových produktů a služeb (muzejní obchod, kavárna a restaurace, lektorské služby a edukativní programy). V práci je též poukazováno na nedostatky poskytovaných služeb českými muzei a galeriemi a zároveň navrženy úpravy nutné k dalšímu rozvoji kvalitních služeb v kulturních institucích. Závěrečná část se věnuje legislativním a ekonomickým aspektům doplňkových služeb v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.