Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Di Pietro, Luca ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku konkrétní pekárny se zaměřením na reklamu a podporu prodeje. Všechny informace o firmě byly poskytnuty hlavně z rozhovorů s majitelem podniku a jeho zaměstnanci. Práce se skládá ze tří částí. První část se zaměřuje na teoretické popsání informací potřebných k pochopení zbytku práce, druhá část analyzuje podnik samotný a jeho okolí. V závěrečné, návrhové části se poskytují návrhy a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.