Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing and the media in the new economy
Di, Alina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanova, Dagmar (oponent)
Za posledních pár desetiletí marketing a média úspěšně spolupracovali, ruku v ruce zlepšovali řízení obchodu po celém světě a stanovili tak nové cíle pro společnosti. Inovace v obou sférách vybídly nynější obchodní svět a rozvinuly nové přístupy k teoriím o ziskovosti společností. Jeden z hlavních cílů spolupráce médií a marketingu je být blíže lidem a ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tato práce analyzuje dopad mediálního marketingu na chování zákazníků v nových ekonomikách, zkoumající originální a nejvíce oblíbené reklamní kampaně mezi spotřebiteli a zároveň měřící závislost reklamy a propagace zaměřující se na "stará" a "nová" média.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.