Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu a jeho uplatňování v destinaci Norsko
Dernerová, Monika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Tato práce pojednává o udržitelném cestovním ruchu a jeho pojetí v destinaci Norsko. Obecně vysvětluje pozitivní a negativní stránku dopadů cestovního ruchu, objasňuje koncept udržitelného rozvoje v kontextu cestovního ruchu a vybrané formy šetrného cestovního ruchu. V práci je obecně charakterizována destinace Norsko, včetně přístupu norské společnosti a norského státu k životnímu prostředí. Dále je zde popsán příjezdový, výjezdový a domácí cestovního ruchu Norska. V této práci je analyzován rozvoj udržitelného cestovního ruchu v destinaci Norsko a vybrané aspekty, které ho ovlivňují. Blíže je zde rozebrán ekoturismus jako nejrozvinutější forma norského udržitelného cestovního ruchu a norský systém ekologické certifikace v odvětví cestovního ruchu. V závěru jsou shrnuta doporučení pro ohleduplný a udržitelný způsob cestování, která jsou využitelná nejen, pokud má čtenář namířeno do destinace Norsko, ale je možné je zevšeobecnit a využívat při každém cestování.
Rozvoj principu Fair Trade v České republice
Dernerová, Monika ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Svobodová, Z. (oponent)
Tato práce mapuje dosavadní vývoj a rozsah konceptu Fair Trade v České republice a soustředí se na analýzu potenciálu růstu podpory Fair Trade českými spotřebiteli. Je zde obecně charakterizován koncept Fair Trade, následně také v kontrastu s principy volného obchodu. Tato práce pojednává také o mezinárodním distribučním systému Fair Trade a hlavních platformách Fair Trade asociací. Nejrozsáhlejší část je věnována míře rozvoje Fair Trade v České republice. Je zde shrnut počáteční vývoj české distribuční sítě Fair Trade produktů a její současná podoba. Blíže jsou zde rozebrány možnosti a omezení propagačních aktivit Společnosti pro Fair Trade a rozvojové vzdělávání. V závěrečné části je ilustrována úroveň povědomí českých zákazníků o principu Fair Trade a je hodnocen aktuálně dosažený a potenciální stupeň rozvoje českého obchodu s Fair Trade produkty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.