Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení romského žáka ve školní třídě
Demeter, Marek ; Janošová, Pavlína (vedoucí práce) ; Vágnerová, Marie (oponent)
Bakalářská práce zkoumá postavení romského žáka v českém třídním kolektivu. Průzkum byl proveden prostřednictvím rozhovorů s romskými žáky a žákyněmi z druhého stupně základní školy, kteří vypovídali o svých zkušenostech se spolužáky a učiteli. Ve výzkumné části byly sledovány vztahy mezi učiteli a romskými žáky a i jejich potenciálně odlišné pedagogické přístupy k majoritním a minoritním žákům. Data získaná od žáků byla doplněna i dvěma rozhovory s pedagožkami, které pracují s romskými žáky. Jednalo se o rozhovor s výchovnou poradkyní a koordinátorkou nízko-prahového klubu. Cílem práce bylo zjistit, jak se dnes romské děti cítí v českých školách a zda podle jejich názoru, tyto dvě skupiny spolu dokážou sdílet společný život na přátelské úrovni. Klíčová slova Romští žáci, postoje majoritních žáků k Romům, škola, učitel, třídní kolektiv, postavení romského žáka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.