Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Adamcová, Štěpánka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dejm, Petr (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na důležitost volby strategie podniku nezbytné pro přežití firmy v stále sílícím konkurenčním prostředí zdravotnictví. Na konkrétní případové studii společnosti Biotherapy dokazuje, že bez komplexního a efektivního marketingového přístupu k trhu dnes již dlouhodobě úspěšně podnikat nelze. Chce-li společnost nejen přežít, ale rozvíjet se, je nezbytné, aby dodržovala doporučení vyplývající z teorií managementu a marketingu. Případová studie zhodnotila skutečný aktuální stav společnosti Biotherapy, pomocí analýzy konkurenčního prostředí a SWOT analýzy nastavila cíle pro rok 2010, poukázala na slabé a silné stránky a na základě zjištěných skutečností navrhla marketingovou strategii k jejich dosažení. Případová studie rovněž ukazuje, že tak, jak se neustále vyvíjí okolní svět, tak je i neustále potřeba za pomocí moderních marketingových nástrojů hledat nové cesty k oslovení a uspokojení zákazníka .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.