Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The process of launching a product into the market
Davydova, Maria ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Získávání nových zákazníků a udržení stávajících se stává složitější s rostoucí konkurenci na trhu prodeje. V bakalářské práci zvýším takový problém jako zavedení nového výrobku na trh ze strany marketingové propagace. Tento proces hráje klíčovou roli pro úspěch podniku, jakož i účinnost zcela závisí na množství prodeje našeho produktu. Tato práce je příkladem k dosažení zvýšení loajality zákazníků, a také jé příkladem společnosti, která již začalá svou cestu v oblasti prodeje. Jeden z nejefektivnějších způsobu jak identifikovat silné a slabé strány je metoda kvalitativního výzkumu, který umožňuje ohodnotit situaci ze všech stran s minimálním úsilím. Tato metoda bude klíčovou otázkou v celé bakalářské práce

Viz též: podobná jména autorů
1 Davydova, Marina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.