Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Artificial Intelligence for the Bang! Game
Daniláková, Monika ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
Tématem této práce jsou algoritmy umělé inteligence (AI) pro hru Bang!, karetní hru s tématikou Divokého západu, vytvořenou italským vývojářem her Emilianem Sciarrem. Cílem téhle práce bylo navrhnout umělou inteligence pro tuhle hru a teoreticky a experimentálně je porovnat. Nejdřív jsme zanalyzovali hru Bang! s ohledem na teorii her a prozkoumali několik algoritmů umělé inteligence použitých v podobných hrách. Pak jsme navrhli tři různé umělé inteligence a porovnali jejich výhody a nevýhody. Tyhle tři umělé inteligence byli AI používající algoritmus Monte Carlo Tree Search, genetické AI a hybridní AI používající elementy obou předchozích AI. Také jsme naimplementovali samotnou hru a umělé inteligence v jazyce C#. Způsob implementace umožňuje lehce přidávat další umělé inteligence nebo klientské aplikace v budoucnosti, a taky porovnávat a trénovat AI. Nakonec jsme experimentálně porovnali naimplementované umělé inteligence. Evoluční umělá inteligence hrála nejlíp, zatímco Monte Carlo Tree Search AI a hybridní AI byli méně vhodné pro tuto hru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.