Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Dadejová, Natália
Dadejová, N. Slow fashion a nákupní rozhodování spotřebitelů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce zkoumá klíčové faktory a motivy, které ovlivňují rozhodnutí spotřebitele chovat se na trhu s módou udržitelně. Cílem práce bylo navrhnout vhodnou komunikační strategii zaměřenou na zvýšení povědomí a postoje k Slow fashion. Teoretická část odráží základní terminologii a relevantní literaturu, která posloužila jako východisko pro aplikaci poznatků do praxe. Vlastní práce se zaměřuje na hlubší rozbor současného stavu textilního a oděvního průmyslu a fenoménu Slow fashion v České republice. Na základě získaných výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu byla provedena sumarizace dat, která poskytla potřebné výsledky pro návrh adekvátní marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.