Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Dadák, Jan ; Dědoch, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V závěrečné třetí části se autor snaží navrhnout změny, které povedou k optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix podniku
Dadák, Jan ; Dědoch, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V závěrečné třetí části se autor snaží navrhnout změny, které povedou k optimalizaci marketingového mixu společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 Dadák, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.