Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb, řízení lidských zdrojů a podniková kultura v cestovním ruchu
DUSPIVOVÁ, Marie
Tato práce je o řízení lidských zdrojů a podnikové kultuře v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Cílem této práce byla specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů a podnikové kultury, ovlivňující úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Pro bližší zkoumání této problematiky byly využity dva strukturované dotazníky a test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). V závěru práce bylo navrženo několik opatření do budoucnosti. Doufám, že mé návrhy pomohou zlepšit kvalitu nabízených služeb, standard řízení lidských zdrojů a podnikové kultury v této restauraci.
Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů
DUSPIVOVÁ, Marie
Lidské zdroje hrají důležitou roli v rozvoji úspěšné činnosti firmy. Základní činnost řízení lidských zdrojů je zajistit takovou strukturu lidských zdrojů, která zajistí úspěšný rozvoj. Cíl této práce byl specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů, ovlivňujících úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Tato práce je o kvalitě služeb a řízení lidských zdrojů v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Analýze předcházel úvodní rozhovor s vedoucím pracovníkem restaurace. Byl seznámen s tématem mé práce a souhlasil s tím, že se tato práce bude zabývat jeho podnikem. Vedoucí uvedl několik problémů, které souvisí s kvalitou služeb a řízením lidských zdrojů. Pro užší zkoumání daného tématu byly použity dva strukturované dotazníky. První byl určený hostům restaurace. Druhý dotazník byl určený zaměstnancům restaurace a všechny jsem mohla použít pro jejich další vyhodnocení. Díky dotazníkům bylo možné najít důvody výše uvedených problémů. Na otázky určené zaměstnancům byl dotázán i vedoucí restaurace a zároveň s ním byl veden řízený rozhovor. Cíl tohoto rozhovoru byl najít důvod rozporů mezi odpověďmi zaměstnanců a vedoucího pracovníka. Po vyhodnocení dotazníků byly stanoveny možné příčiny nedostatků. Poté byly navrženy čtyři návrhy a opatření do budoucnosti. Doufám, že návrhy pomohou vylepšit kvalitu služeb a úroveň řízení lidských zdrojů v této restauraci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.