Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A Night´s Portrait
Buffa, Gabriele ; DOMINKOVÁ, Petra (vedoucí práce) ; FUXJÄGER, Klaus (oponent)
I´m interested in examining nigth scenes in film. Askong how cinematographers light scenes that are supposed to be in darkness.
Vlaky ve filmu Noir
Veljanoski, Antonio ; DOMINKOVÁ, Petra (vedoucí práce) ; DOLENSKÝ, Martin (oponent)
V této bakalářské práci se budu věnovat specifickému využití vlaku a nádraží ve film noir. Kladu si za cíl vyzkoumat nejrůznější aspekty použití vlaku ve filmu noir, částečně i jeho předchůdců. Vlastně tato bakalářská práce bude taky zaměřená na dramaturgicky využití filmového jazyka od zvukové dramaturgie po práci s mizanscénou. Musím připomenout že se zaměřím jenom na několik filmů, které se zásadně liší od ostatních a máji své vlastné rysy které jsou autentické. Zkoumat každý film noir ve kterém se objevuje vlak není můj cíl. Spíš budu vyšetřovat jeho funkci v různých případech. Některé filmy budou jenom pojmenovány a bude vysvětleno, proč se v této práce objevuji. Tak chci ukázat co nejvíc z tematiky, která mě hrozně moc láká.
A director´s subtle control with different approaches for getting ac tors into the moment
Pimentel, Carla Carolina ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; DOMINKOVÁ, Petra (oponent)
V průběhu mého studia režie jsem pochopila, jak pracovat ve spolupráci a vzájemném propojení různých aspektů a složek filmové tvorby, jež společně přispívají k vytváření úspěšných filmů. Po důkladné praktické analýze významných filmů a práce jejich tvůrců, s použitím vštípených znalostí vizuálních teorií, se jasně ukazuje, že filmová tvorba není zcela tak snadná, jak se na první pohled může zdát. Mým cílem je objasnit několik starších i současných technik režie v několika různých podobách. Konkrétně jsem se zaměřila na práci s hercem. Touto prací se pokouším prostřednictvým příkladů cvičení, popisů situací a různých technik, stejně tak jako praktických příkladů a jejich užití, pomoci režisérům s pochopením odlišných přístupů v práci s herci i neherci. Režisérova kariéra je provázena nespočtem překážek, ale za pomoci intuice a rozvinuté kvalitní techniky, může být režisér kvalitně připraven i na nečekané překážky.
Film noir a příroda
Dominková, Petra ; Bregant, Michal (vedoucí práce) ; Michalovič, Peter (oponent) ; Stibral, Karel (oponent)
Film noir je často chápán jako městský žánr. My jsme se však domnívali, že příroda může mít ve filmu noir daleko významnější roli, než se dosud soudilo.

Viz též: podobná jména autorů
1 Dominková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.