Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové řízení firmy
Dřínková, Hana ; Jurga, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „Marketingové řízení firmy“ se zabývá znalostí marketingových metod u firem na Českém trhu. Diplomová práce sestává z části teoretické a praktické. Teoretická část popisuje průzkum trhu, jeho druhy a postup jeho zpracování, popisuje nejužívanější nástroje marketingových analýz. V praktické části je zpracován průzkum znalosti analytických nástrojů firmami, jejich využívání, příčiny problémů s těmito nástroji a hodnocení důležitosti přisuzované jednotlivým metodám a spokojenost s nimi.
Marketingové řízení firmy
Dřínková, Hana ; Jurga, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „Marketingové řízení firmy“ se zabývá znalostí marketingových metod u firem na Českém trhu. Diplomová práce sestává z části teoretické a praktické. Teoretická část popisuje průzkum trhu, jeho druhy a postup jeho zpracování, popisuje nejužívanější nástroje marketingových analýz. V praktické části je zpracován průzkum znalosti analytických nástrojů firmami, jejich využívání, příčiny problémů s těmito nástroji a hodnocení důležitosti přisuzované jednotlivým metodám a spokojenost s nimi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.