Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika integrovaného dopravního systému a jeho využití
DŘEVOVÁ, Martina
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit a porovnat vybrané integrované dopravní systémy v České republice a na základě zjištěných skutečností, podat případný návrh na zlepšení situace. K tomuto účelu byly vybrány nejrozsáhlejší a nejpropracovanější integrované dopravní systémy v České republice, kterými jsou: ? Integrovaný dopravní systém Královéhradeckého kraje (IREDO); ? Pražská integrovaná doprava (PID); ? Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje (ODIS); ? Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje (IDS JMK). V rámci analýzy bylo použito hodnocení kvalitativních ukazatelů, jako např. počet dopravců, počet zastávek atd. Ukázalo se, že tyto ukazatele nemají pro analýzu a závěrečné hodnocení dostatečnou vypovídací hodnotu, a to díky rozdílnostem jednotlivých dopravních systémů. Proto byly do analýzy zahrnuty poměrové ukazatele, kteří byly zkonstruovány na základě kvantitativních kritérií přepočtených na činitele způsobující významné odlišnosti dopravních systémů. Vedle poměrových ukazatelů byla v analýze použita i bodová metoda jako jedna z metod vícekriteriálního hodnocení jednotlivých integrovaných dopravních systémů. Z provedené analýzy vyšla nejlépe Pražská integrovaná doprava (PID), a to díky vysoké frekventovanosti spojů, rozsáhlému vozovému parku, spolehlivé návaznosti spojů a pozitivním hodnocením v oblasti rozsahu prodejní sítě, počtu automatů, druhů jízdenek i existence záchytných parkovišť P+R. Nejhůře ohodnocen byl Integrovaný dopravní systém Královéhradeckého kraje IREDO, kterému bylo doporučeno zaměřit se na informační zdroje a jejich podobu a zatraktivnit systém pomocí těchto informačních zdrojů. Obecně lze říci, že úspěšné integrované dopravní systémy jsou takové systémy, které dodržují podmínky jednotnosti, srozumitelnosti a přehlednosti. Dalším důležitým faktorem je i vysoká frekventovanost spojů, návaznost spojů, dostupnost zastávek a samozřejmě kvalitní informovanost cestujících.
Nový výrobek a jeho uvedení na trh
DŘEVOVÁ, Martina
Summary Cílem mé práce je zhodnotit postup podniku při výběru nového produktu vycházejícího z potřeb trhu a zvolené strategie zavádění tohoto produktu na trh ve vybraném podniku. Na základě zjištěných skutečností podat návrh na případné zlepšení stávající situace. Tímto vybraným podnikem je společnost GRENA, a.s. se sídlem ve Veselí nad Lužnicí. GRENA, a.s. se zabývá výrobou: a) plošně frézovaných dvířek z MDF desky b) protipožárních, nehořlavých a žáruvzdorných desek grenamat\regm{} c) nábytkových dílců d) broušených a nebroušených dřevotřískových desek (desky DTD) e) dřevotřískových a jiných desek povrchově upravených laminováním (desky LTD) f) dřevotřískových a jiných desek povrchově upravených foliováním (desky FFB) g) extrudovaných zárubňových profilů h) a na expandaci Vermikulitu. V první části mé práce jsem na základě prostudování publikací několika autorů vypracovala literární přehled. V další části jsem získávala informace o daném tématu přímo ve společnosti. Zaměřila jsem se na postup vývoje nového produktu, který firma aplikuje na {\clqq}Vývojový diagram``, na stanovování cen u nových produktů, na propagaci a na zavádění výrobku na trh. Dále jsem zhodnotila postup firmy při zavádění nové řady kuchyňských dvířek na trh. Ze zpracování získaných podkladů jsem došla k názoru, že úroveň marketingu ve společnosti GRENA, a.s. je na vysoké úrovni. Důkazem je úspěch nových výrobků na trhu i zvyšující se prosperita společnosti. Společnost se snaží své výrobky neustále inovovat a zlepšovat a rozšiřovat svůj výrobní sortiment. Ceny výrobků stanovuje na základě kalkulace nákladů, ale samozřejmě i s ohledem na ceny konkurence. Společnost je jedním ze dvou největších výrobců kuchyňských dvířek v ČR. Cenová válka není vhodným nástrojem zvyšování podílu na trhu. Pro společnost je velice důležitá kvalita výrobků, která představuje jeden z nejvýznamnějších způsobů zvyšování konkurenceschopnosti společnosti. Požadavky a potřeby trhu zjišťuje společnost prostřednictvím marketingového průzkumu, který směřuje na své největší odběratele. Já bych společnosti doporučovala, aby tento průzkum rozšířila o zjišťování potřeb a přání přímo u konečných spotřebitelů. Tím by získala náskok před ostatními společnostmi. Marketingový průzkum zaměřený na konečné spotřebitele by mohla provádět ve spolupráci s JCU. Dále bych společnosti doporučovala spolupráci s nejrůznějšími bytovými architekty a tvůrci televizních pořadů jako např. Jak se staví sen, Bydlení je hra atd. Díky těmto kontaktům by společnost získala prestižní reklamu a zviditelnila by se u potenciálních zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.