Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Power plate centra
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Power Plate Centra. Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace sportovního zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze jednak z pohledu zákazníků, ale také z pohledu samotného vedení společnosti. Na základě těchto získaných dat pak zhodnotit, případně navrhnout, zlepšení současné marketingové komunikace. Dále pak také za pomoci těchto dat navrhnout marketingovou komunikaci směrem k novým potenciálním klientům. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku a kvalitativní metoda sběru dat pomocí hloubkového rozhovoru. Výsledky byly znázorněny v tabulkách, slovně a případně graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které má Power Plate Centrum ve své komunikaci se zákazníky. V syntetické části byla navržena doporučení, díky nimž by mohlo dojít ke zlepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, hloubkový rozhovor, Power Plate.
Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve sportovním zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze. Na základě výsledků dotazníků doporučit případná zlepšení a zvýšit tak spokojenost zákazníků. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku. Uspořádané výsledky byly znázorněny graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které Power Plate Centrum má a byla provedena opatření a doporučení, na základě kterých by mohlo dojít ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Služba, kvalita, sportovní služba, marketingový výzkum, dotazník, sportovní zařízení, Power Plate.

Viz též: podobná jména autorů
1 Ctiborová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.