Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie
Csölle, Viktor ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Báča, Milan (oponent)
Název Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie Autor Mgr. Viktor Csölle Katedra Centrum školského managementu Vedoucí práce PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce se zabývá změnami, kterými prochází školní vzdělávací program pro studijní obor obchodní akademie. V teoretické části bakalářské práce je zmapován vývoj kurikula obchodní akademie přechodem z celostátně centralizovaného ke školnímu vzdělávacímu programu. Pozornost je rovněž věnována legislativnímu rámci a dalším dokumentům ovlivňujících proměny kurikulární koncepce obchodní akademie. Výzkumná část je zaměřená na monitorování faktorů vedoucích k úpravám školního vzdělávacího programu. Důležitým podkladem pro výzkum se stal školní vzdělávací program realizovaný na Obchodní akademii a Vyšší odborné škole sociální v Ostravě-Mariánských Horách. Závěrečná část se opírá o výsledky z výzkumné činnosti, která byla realizována formou dotazníkového šetření a reflektuje mimo jiné klíčové body změn a aktuální potřeby školního managementu v oblasti kurikulární proměny obchodní akademie. Klíčová slova Kurikulum, kurikulární koncepce, školní vzdělávací program, obchodní akademie.
Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie
Csölle, Viktor ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Název Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie Autor Mgr. Viktor Csölle Katedra Centrum školského managementu Vedoucí práce PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce se zabývá změnami, kterými prochází školní vzdělávací program pro studijní obor obchodní akademie a úlohou řídících pracovníků v tomto procesu. V teoretické části bakalářské práce je vyložen vývojový proces transformace českého vzdělávání se zaměřením na kurikulum obchodní akademie přechodem z celostátně centralizovaného ke školnímu vzdělávacímu programu. Pozornost je současně věnována úloze řídících pracovníků při řízení inovačních procesů. Výzkumná část se věnuje reflexi přístupů managementu obchodních akademií při řízení inovace kurikula. Výzkum se částečně opírá o školní vzdělávací program realizovaný na Obchodní akademii a Vyšší odborné škole sociální v Ostravě-Mariánských Horách. Závěr práce shrnuje problémové prvky implementace změny kurikula a staví je do role výchozích podkladů pro efektivní řízení rozvoje vzdělávacího programu v následujících obdobích. Klíčová slova Změna, řízení změny, kurikulum.
Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie
Csölle, Viktor ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Báča, Milan (oponent)
Název Posuny kurikulární koncepce obchodní akademie Autor Mgr. Viktor Csölle Katedra Centrum školského managementu Vedoucí práce PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Bakalářská práce se zabývá změnami, kterými prochází školní vzdělávací program pro studijní obor obchodní akademie. V teoretické části bakalářské práce je zmapován vývoj kurikula obchodní akademie přechodem z celostátně centralizovaného ke školnímu vzdělávacímu programu. Pozornost je rovněž věnována legislativnímu rámci a dalším dokumentům ovlivňujících proměny kurikulární koncepce obchodní akademie. Výzkumná část je zaměřená na monitorování faktorů vedoucích k úpravám školního vzdělávacího programu. Důležitým podkladem pro výzkum se stal školní vzdělávací program realizovaný na Obchodní akademii a Vyšší odborné škole sociální v Ostravě-Mariánských Horách. Závěrečná část se opírá o výsledky z výzkumné činnosti, která byla realizována formou dotazníkového šetření a reflektuje mimo jiné klíčové body změn a aktuální potřeby školního managementu v oblasti kurikulární proměny obchodní akademie. Klíčová slova Kurikulum, kurikulární koncepce, školní vzdělávací program, obchodní akademie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.