Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí
Chvilíčková, Šárka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí, a to pomocí marketingového výzkumu - jednak pozorováním rozdílů v nákupním chování mužů a žen v supermarketech a hypermarketech, a také pomocí dotazníku zaměřeného na hlavní rozdílné rysy tohoto chování.
Podnikatel jako zaměstnavatel
Chvilíčková, Šárka ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá zjišťováním spokojenosti zaměstnanců různých organizací. Teoretická část je zaměřena jak na samotnou analýzu spokojenosti, tak na právní předpisy , odměňování a statistické údaje zjišťované v České republice. Aplikační část je prováděna u různých organizací pomocí dotazníkového šetření. Zkoumá pracovní podmínky, náplň práce, mzdové podmínky, zaměstnanecké výhody, vztahy na pracovištích a celkovou spokojenost zaměstnance.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.