Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konce v týmové supervizi
Chudobová, Petra ; Brnula, Peter (vedoucí práce) ; Šoltésová, Denisa (oponent)
Konec v supervizi je vždy významným momentem. Co ho ovšem předchází a jak probíhá? Práce zkoumá konce v týmových supervizích a zaměřuje se na to, jak do těchto konců může vstupovat vztahová vazba dle teorie Johna Bowlbyho a vývojová fáze týmu dle Bruce Tuckmana. Pomocí kvalitativní analýzy rozhovorů členů týmu popisuje jednotlivé případy, které v závěru shrnuje a srovnává s dostupnou odbornou literaturou k tématu konce v supervizi. Klíčová slova: konce v supervizi, tým, vztahová vazba, vývojové fáze týmu, supervize, management.
Perceptuální a subjektivní komponenta body image u dívek předškolního věku
Chudobová, Petra ; Fraňková, Slávka (vedoucí práce) ; Hrachovinová, Tamara (oponent)
Sociokulturní ideál krásy je přejímán již v předškolním věku (Feldman et al., 1988, Flannery - Schroeder a Chrisler, 1996). Předškolní děti se od svých rodiču! sourozencu, vrstevníku a z médií učí, že štíhlost je vysoce oceňována a být "tlustý" je špatné. Jsou ovlivněny televizí, dětskými časopisy i hračkami typu panenky Barbie. Cílem této práce bylo zjistit, jak je body image formován u dívek předškolního věku 1 zda lze tyto zněny detekovat metodou, adekvátní chápání předškolních dívek. Dále jsem chtěla zmapovat, co soudí předškolní dívky o svých proporcích, jaké proporce považují za ideální, zda rozumí pojmu dieta! jak hodnotí zájmy štíhlé a silné figury, do jaké míry jsou schopny přesného odhadu vlastního těla a postavy matky, jaká je jejich představa o ideální budoucí postavě. Výsledky ukazují, že k významným kvalitativním změnám dochází mezi čtvrtým a pátým rokem života. Tříleté a některé čtyřleté dívky ještě nejsou schopny postihnout (nebo verbálně vyjádřit) rozdíly mezi odlišnými tělesnými rozměry. Pětileté a šestileté dívky dobře rozlišují tělesné rozměry, často používají negativní označení pro objemnější tělesné proporce. Šestileté a starší dívky mají již realistický body image. Většina z nich vyjadřuje averze a kritické připomínky vuči lidem s nadváhou. To muže znamenat, že začínají přijímat...
Perceptuální a subjektivní komponenta body image u dívek předškolního věku
Chudobová, Petra ; Fraňková, Slávka (vedoucí práce) ; Hrachovinová, Tamara (oponent)
Sociokulturní ideál krásy je přejímán již v předškolním věku (Feldman et al., 1988, Flannery - Schroeder a Chrisler, 1996). Předškolní děti se od svých rodiču! sourozencu, vrstevníku a z médií učí, že štíhlost je vysoce oceňována a být "tlustý" je špatné. Jsou ovlivněny televizí, dětskými časopisy i hračkami typu panenky Barbie. Cílem této práce bylo zjistit, jak je body image formován u dívek předškolního věku 1 zda lze tyto zněny detekovat metodou, adekvátní chápání předškolních dívek. Dále jsem chtěla zmapovat, co soudí předškolní dívky o svých proporcích, jaké proporce považují za ideální, zda rozumí pojmu dieta! jak hodnotí zájmy štíhlé a silné figury, do jaké míry jsou schopny přesného odhadu vlastního těla a postavy matky, jaká je jejich představa o ideální budoucí postavě. Výsledky ukazují, že k významným kvalitativním změnám dochází mezi čtvrtým a pátým rokem života. Tříleté a některé čtyřleté dívky ještě nejsou schopny postihnout (nebo verbálně vyjádřit) rozdíly mezi odlišnými tělesnými rozměry. Pětileté a šestileté dívky dobře rozlišují tělesné rozměry, často používají negativní označení pro objemnější tělesné proporce. Šestileté a starší dívky mají již realistický body image. Většina z nich vyjadřuje averze a kritické připomínky vuči lidem s nadváhou. To muže znamenat, že začínají přijímat...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.