Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Dosoudilová, Jana ; Chovan, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající se společnosti, ale především jsou provedeny zvolené analýzy prostředí podniku, segmentace trhu a SWOT analýza, vztahující se k popsané teoretické části. Součástí práce je také marketingový výzkum a interpretace výsledných hodnot. Poslední část práce obsahuje návrhy ke zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti.
Komunikační mix podniku
Dosoudilová, Jana ; Chovan, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající se společnosti, ale především jsou provedeny zvolené analýzy prostředí podniku, segmentace trhu a SWOT analýza, vztahující se k popsané teoretické části. Součástí práce je také marketingový výzkum a interpretace výsledných hodnot. Poslední část práce obsahuje návrhy ke zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
4 Chovan, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.