Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.
Business plan
Chodelka, Peter ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Strnad, Lucien (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zaoberá přesným postupem jak by měl vypadat podnikatelskej plán. V praktický části je vypracovanej podnikatelsky záměr, kterého cílem bylo zistení, či dokáže být takýto záměr ziskový.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.