Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie výrobní logistiky ve vybraném podniku
Chlapek, Radan ; Stárek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií výrobní logistiky ve vybraném podniku. Nejdříve je provedena analýza současného stavu, poté vypracována teoretická východiska k dané problematice. Následně práce navrhuje vlastní řešení optimalizace výrobní logistiky se zaměřením na rozmístění pracovišť a porovnává stav před a po.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Chlapek, Radan ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na vybudování podnikatelského útvaru, který bude nabízet služby nahrávacího studia a služby zvučení a osvětlování menších hudebních akcí různého druhu. Útvar vznikne rozšířením oboru podnikání stavební a účetní firmy Aksamit s.r.o., která působí na území jižní Moravy od roku 1991. V práci je proveden marketingový výzkum, analýza vnějšího a vnitřního okolí, analýza 7S, SWOT analýza, finanční analýza, analýza rizik a na jejich základě vyhodnocena realizovatelnost projektu.
Studie výrobní logistiky ve vybraném podniku
Chlapek, Radan ; Stárek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií výrobní logistiky ve vybraném podniku. Nejdříve je provedena analýza současného stavu, poté vypracována teoretická východiska k dané problematice. Následně práce navrhuje vlastní řešení optimalizace výrobní logistiky se zaměřením na rozmístění pracovišť a porovnává stav před a po.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Chlapek, Radan ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na vybudování podnikatelského útvaru, který bude nabízet služby nahrávacího studia a služby zvučení a osvětlování menších hudebních akcí různého druhu. Útvar vznikne rozšířením oboru podnikání stavební a účetní firmy Aksamit s.r.o., která působí na území jižní Moravy od roku 1991. V práci je proveden marketingový výzkum, analýza vnějšího a vnitřního okolí, analýza 7S, SWOT analýza, finanční analýza, analýza rizik a na jejich základě vyhodnocena realizovatelnost projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.