Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trénovací program na mariáš
Caithaml, Tomáš ; Pudlák, Petr (vedoucí práce) ; Majerech, Vladan (oponent)
Predložená práce se zabývá návrhem programu na sehrávání trénovacích partií mariáše (tradiční české karetní hry) proti počítači. Uvažují se dvě varianty této hry pro tři hráče - mariáš volený a licitovaný. Program umožňuje sehrávat partie jak v turnajovém módu, který simuluje skutečnou hru, tak i v trénovacím módu, kdy hráč může nahlížet hráčům do karet, vracet tahy, přehrávat různé varianty, nechat si poradit tah a tak analyzovat herní situaci. Program lze rozšířit o další umělé hráče a lze mezi nimi pořádat turnaje. Práce dále představuje implementace umělého hráče, které jsou založeny na variantách alfa-beta prořezávání s několika vylepšeními.
Doménově specifické jazyky
Caithaml, Tomáš ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Surynek, Pavel (oponent)
Dom énově specifi cké jazyky (DSL) jsou jazyky navržen é pro určitou problémovou oblast. Jejich syntaxe a základní primitiva jsou přizpůsobeny t ří dě problém u, kter é mají řeš it. Dí ky této specializaci jsou programy v nich napsané krat ší a srozumitelnější než jejich prot ěj šky zapsané v běžných programovací ch jazycí ch. Velmi efektivní metodou vytv a ření DSL je jejich implementace uvnitř obecného programovací ho jazyka. Vznikaj í tak vno řené doménově specifi cké jazyky (DSEL). Cí lem této práce je prozkoumat techniky pou ží vané při návrhu DSEL ve staticky typovan ych funkcionální ch jazycí ch a analyzovat souvislost mezi vlastnostmi DSEL a vlastnostmi hostitelského jazyka. Za implementa ční jazyk jsme si vybrali Haskell.
Trénovací program na mariáš
Caithaml, Tomáš ; Majerech, Vladan (oponent) ; Pudlák, Petr (vedoucí práce)
Predložená práce se zabývá návrhem programu na sehrávání trénovacích partií mariáše (tradiční české karetní hry) proti počítači. Uvažují se dvě varianty této hry pro tři hráče - mariáš volený a licitovaný. Program umožňuje sehrávat partie jak v turnajovém módu, který simuluje skutečnou hru, tak i v trénovacím módu, kdy hráč může nahlížet hráčům do karet, vracet tahy, přehrávat různé varianty, nechat si poradit tah a tak analyzovat herní situaci. Program lze rozšířit o další umělé hráče a lze mezi nimi pořádat turnaje. Práce dále představuje implementace umělého hráče, které jsou založeny na variantách alfa-beta prořezávání s několika vylepšeními.
Doménově specifické jazyky
Caithaml, Tomáš ; Surynek, Pavel (oponent) ; Hric, Jan (vedoucí práce)
Dom énově specifi cké jazyky (DSL) jsou jazyky navržen é pro určitou problémovou oblast. Jejich syntaxe a základní primitiva jsou přizpůsobeny t ří dě problém u, kter é mají řeš it. Dí ky této specializaci jsou programy v nich napsané krat ší a srozumitelnější než jejich prot ěj šky zapsané v běžných programovací ch jazycí ch. Velmi efektivní metodou vytv a ření DSL je jejich implementace uvnitř obecného programovací ho jazyka. Vznikaj í tak vno řené doménově specifi cké jazyky (DSEL). Cí lem této práce je prozkoumat techniky pou ží vané při návrhu DSEL ve staticky typovan ych funkcionální ch jazycí ch a analyzovat souvislost mezi vlastnostmi DSEL a vlastnostmi hostitelského jazyka. Za implementa ční jazyk jsme si vybrali Haskell.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.