Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalisation options of customer processes
Harušťáková, Pavlína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Caban, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá vytvořením návrhů na možnosti optimalizace zákanických procesů ve Železniční společnosti Slovensko,a.s. V teoretické části práce definuje vybrané základní požadavky manažerstva kvality,objasňuje pojem spokojenost zákazníků,měření kvality,procesní přístup a zlepšování. Nastiňuje možnosti východisk optimalizace zákaznických procesů, kterými jsou jejich vymezení,důkladná analýza a stanovení měřitelných kritérií a nakonec navrhuje samotnou optimalizaci. Práce navazuje na výsledky dotazníkového šetření bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.