Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
CHORVÁTOVÁ, Ilona
Tato studie se zaměřuje na analýzu využití marketingových aktivit ve společnosti SCS Software a na zjištění, jaký význam společnost těmto aktivitám přikládá. SCS Software je jedním z největších herních studií v České republice, které se specializuje na vývoj počítačových her. Svědčí o tom stálý růst společnosti. Na základě rešerše současné odborné literatury na téma marketingu byl vytvořen soubor otázek pro společnost. Cílem je zjistit, jaký význam společnost marketingu přikládá a jaké marketingové nástroje v současné době využívá. Na základě těchto zjištění je zpracována a následně vyhodnocena analýza marketingových aktivit. To vede k poznání, jaká úroveň marketingu je ve firmě využívána a zda firma věnuje tomuto oddělení dostatečnou pozornost. Na závěr jsou předloženy možné návrhy na zlepšení marketingových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.