Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
CHLUMÁKOVÁ, Ivana
Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu identifikovat používané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu u konkrétního ubytovacího zařízení. Navrhnout optimalizaci komunikačního mixu a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace podniku. Za tímto účelem jsem, jako objekt svého zkoumání, zvolila apartmánový dům Residence U Černé věže z Českých Budějovic.
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
CHLUMÁKOVÁ, Ivana
Cílem práce je analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Pro svou práci jsem si vybrala konkrétně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o. s. a jeho pobočku v Českých Budějovicích - Spotřebitelské informační centrum České Budějovice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.