Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pedagogické a psychologické aspekty ovlivňující výkon v mládežnickém fotbale
Byrtus, Daniel ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Pedagogické a psychologické aspekty ovlivňující výkon v mládežnickém fotbale Cíle: Cílem teoretické části práce je analýza pedagogicko-psychologického vývoje hráče a pedagogických aspektů ovlivňující herní výkon z hlediska výchovného působení trenérů a rodičů fotbalisty. Vybraná teoretická východiska poté spojovat do souvislostí s herním projevem hráče a jeho sportovním vývojem. Obsahem výzkumné části je zkoumat emoční reakce hráčů přípravkových a žákovských kategorií v klubech AC Sparta Praha a FK Dukla Praha. Analyzovali jsme zjištěné výsledky emočního prožívání hráčů a následně se věnovali komparaci rozdílů faktorů ve vývojových etapách sportovního vývoje a výsledků rozdílů emočních reakcí hráčů obou klubů. Metody: V této práci jsme použili metodu dotazování, konkrétně standardizovaný dotazník emočních reakcí DEMOR zkoumající emoční reakce žáků. Ten jsme upravili pro prostředí sportovního tréninku a provedli pilotáž. Výzkumné šetření bylo provedeno v sedmi týmech fotbalového klubu AC Sparta Praha a v sedmi týmech FK Dukla Praha kategorií U9-U15. Výsledky: Výsledky ukázaly vysoké hodnoty pozitivních emočních reakcí hráčů napříč všemi zkoumanými kategoriemi obou klubů. Hráči starších kategorií prožívají negativní pocity ve větší míře, než hráči mladších kategorií. V komparaci rozdílů v...
Trenérská filozofie jako východisko výchovného přístupu trenéra mládeže
Byrtus, Daniel ; Kovář, Karel (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Trenérská filozofie jako východisko výchovného přístupu trenéra mládeže Cíle práce: Zjistit názory trenérů fotbalu na význam výchovné složky tréninkového procesu. Metody: V práci jsme použili metodu dotazování prostřednictvím webového rozhraní. Výsledky: Výsledky práce potvrdily, že výchovné problémy týkající se současné výchovy jsou velmi naléhavé i v oblasti sportovní výchovy. Výchovné působení považují trenéři fotbalu pro svou práci za zcela zásadní. Určitým paradoxem je, že i přes to, že se trenéři cítí na roli vychovatele připraveni, zároveň přiznávají, že jim jisté vědomosti pro plnění pedagogického poslání chybí a hlavním vodítkem v praxi jsou pouze jejich vlastních zkušeností. Klíčová slova: trenér fotbalu, pedagogika sportu, výchova mládeže

Viz též: podobná jména autorů
7 Byrtus, David
4 Byrtus, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.