Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Streetmarket marketing strategy
Kováč, Róbert ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Butkovská, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností implementace marketingové strategie společností a značky Streetmarket. Pro zabezpečení a realizaci cílů jsou v práci obsaženy základní poznatky z teorie marketingu a marketingové strategie. Na základní informace navazují prostředky situační analýzy a nástroje marketingové strategie. Práce pokračuje popisem nástrojů internetového marketingu, jeho specifikacemi a konkrétními podobami. Praktická část diplomové práce je věnována marketingové strategii společností Streetmarket a značce Streetmarket, s důrazem na internetový marketing. Na základě analýzy marketingových aktivit, je v práci navržena strategie společností a značky na následující období. Závěr práce vytyčuje prvořadé principy marketingové strategie v souladě s teoretickými poznatky a provedenou analýzou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.