Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současná rodina s předškolním dítětem se zaměřením na roli otce
Burgstallerová, Kateřina ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jaká je současná rodina předškolního dítěte, s důrazem na roli otce v této rodině. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku současné rodiny, problematiku genderu, resp. genderových stereotypů, na význam otce v procesu socializace dítěte, na vliv otce na výchovu dítěte. V teoretické části jsem se také zabývala problematikou spolupráce MŠ s rodinou, s důrazem na roli otce v ní. Empirická část diplomové práce má dvě roviny. Jedna rovina se týká postavení role otce v současné rodině, druhá rovina se týká toho, jak učitelky mateřských škol vnímají otce, respektive jejich zapojení do spolupráce s MŠ.
Současná rodina s předškolním dítětem se zaměřením na roli otce
Burgstallerová, Kateřina ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jaká je současná rodina předškolního dítěte, s důrazem na roli otce v této rodině. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku současné rodiny, problematiku genderu, resp. genderových stereotypů, na význam otce v procesu socializace dítěte, na vliv otce na výchovu dítěte. V teoretické části jsem se také zabývala problematikou spolupráce MŠ s rodinou, s důrazem na roli otce v ní. Empirická část diplomové práce má dvě roviny. Jedna rovina se týká postavení role otce v současné rodině, druhá rovina se týká toho, jak učitelky mateřských škol vnímají otce, respektive jejich zapojení do spolupráce s MŠ.
OČEKÁVÁNÍ ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY
BURGSTALLEROVÁ, Kateřina
V teoretické části zmapuji na základě práce s odbornou literaturou problematiku školní docházky, popíšu dítě zahajující školní docházku z pohledu vývojové psychologie, zmíním možné adaptační potíže. Dále se pokusím vymezit rozdíly mezi primárním a preprimárním vzděláváním, jejich pojetím v kurikulárních dokumentech. V praktické části se pokusím pomocí kvalitativních rozhovorů zjistit, jaká jsou očekávání budoucích prvňáčků a jejich rodičů od zahájení školní docházky, první třídy a školy vůbec.

Viz též: podobná jména autorů
3 BURGSTALLEROVÁ, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.