Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Operačný systém predstavuje základ pre prácu s počítačom. Činnosti, ktoré sa odohrávajú v pozadí, vo vnútri operačného systému sú väčšinou pre bežného užívateža vežkou neznámou. Práca popisuje práve aplikáciu pre odhalenie činností operačného systému Windows. Slúži k monitoravaniu udalostí systému. Popisuje aké techniky boli použité pri implementácii a samotnú implementáciu jednotlivých častí. Práca taktiež popisuje vytvorenú aplikáciu, jej jednotlivé časti. Vysvetľuje teóriu monitorovacích techník a všetkých prvkov operačného systému, ktoré boli k tomu použité.
Hraní nedeterministických her s učením
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se věnuje studiu a implementaci metod použitých pro učení z průběhu hraní. Zvolenou hrou pro tuhle práci jsou Vrhcáby. Algoritmus použitý pro učení neuronové sítě se nazývá učení z časového rozdílu s použitím stop vhodnosti. Tento algoritmus je známý i pod jménem TD(lambda). V teoretické části práce jsou popsány algoritmy pro hraní her bez učení, úvod do posilovaného učení, učení z časových rozdílů a úvod do umělých úvod neuronových sítí. Praktická část se zabývá aplikováním kombinace neuronových sítí a TD(lambda) algoritmů.
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Operačný systém predstavuje základ pre prácu s počítačom. Činnosti, ktoré sa odohrávajú v pozadí, vo vnútri operačného systému sú väčšinou pre bežného užívateža vežkou neznámou. Práca popisuje práve aplikáciu pre odhalenie činností operačného systému Windows. Slúži k monitoravaniu udalostí systému. Popisuje aké techniky boli použité pri implementácii a samotnú implementáciu jednotlivých častí. Práca taktiež popisuje vytvorenú aplikáciu, jej jednotlivé časti. Vysvetľuje teóriu monitorovacích techník a všetkých prvkov operačného systému, ktoré boli k tomu použité.
Hraní nedeterministických her s učením
Bukovský, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se věnuje studiu a implementaci metod použitých pro učení z průběhu hraní. Zvolenou hrou pro tuhle práci jsou Vrhcáby. Algoritmus použitý pro učení neuronové sítě se nazývá učení z časového rozdílu s použitím stop vhodnosti. Tento algoritmus je známý i pod jménem TD(lambda). V teoretické části práce jsou popsány algoritmy pro hraní her bez učení, úvod do posilovaného učení, učení z časových rozdílů a úvod do umělých úvod neuronových sítí. Praktická část se zabývá aplikováním kombinace neuronových sítí a TD(lambda) algoritmů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Bukovský, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.