|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o.
Budínková, Jitka ; Hadová, Veronika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je obsahově zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o. V práci jsou čtyři stěžejní části. Na úvod je popsán daný problém a také hlavní a vedlejší cíle práce. Dále následují teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro praktickou část. V praktické části jsou uvedeny základní informace o firmě a provedena analýza současného stavu podniku. A na závěr jsou uvedena vlastní návrhová opatření, která tvoří výstupovou část celé práce. Tato opatření by měla vést k získání nových zákazníků, ale také ke snížení rizika v podobě sezónnosti současného podnikání.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o.
Budínková, Jitka ; Hadová, Veronika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je obsahově zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o. V práci jsou čtyři stěžejní části. Na úvod je popsán daný problém a také hlavní a vedlejší cíle práce. Dále následují teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro praktickou část. V praktické části jsou uvedeny základní informace o firmě a provedena analýza současného stavu podniku. A na závěr jsou uvedena vlastní návrhová opatření, která tvoří výstupovou část celé práce. Tato opatření by měla vést k získání nových zákazníků, ale také ke snížení rizika v podobě sezónnosti současného podnikání.
|
|
Objednávkový server Urči cenu menu
Budínková, Jitka
Budínková, J. Objednávkový server Urči cenu menu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Bakalářská práce je věnována problematice nového objednávkového portálu na internetu. Cílem práce je formulovat návrhy vedoucí ke zlepšení systému používaného portálem "Urči cenu menu". Na základě současné situace portálu a výsledků marketingového průzkumu navrhnout řešení, které povedou ke zlepšení tohoto systému. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje a vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, internetu, internetového marketingu a slevových portálů. V praktické části je popsán samotný portál a na základě dotazníkových šetření a řízených rozhovorů, vytvořeny návrhy na zlepšení systému.
|