Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.
Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi
Krupík, Pavel ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového mixu, analýz marketingového prostředí a marketingových strategií použitelných ve stavebnictví. V druhé části analyzuji konkrétní firmu aplikací GE matice, Porterovy analýzy, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Na základě výsledků a zjištění z těchto analýz pak v závěru uvádím souhrnné doporučení a návrh marketingové strategie, které by měly vést k zlepšení pozice firmy na daném trhu.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
Posouzení finančního zdraví stavebního podniku
Dvořáková, Martina ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posouzení finančního zdraví vybraného stavebního podniku za pomocí metod finanční analýzy. Tato práce sestává ze dvou hlavních částí. V první části této práce jsou vymezeny teoretické poznatky důležité pro pochopení této problematiky. Ve druhé části je provedena finanční analýza podniku a následně jsou navržena opatření pro zlepšení finančně-ekonomické situace.
Vliv bankovních produktů na cenu stavby z pohledu dodavatele
Jůn, Ladislav ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení poplatků za bankovní služby a jejich podíl na celkové ceně realizace díla. V teoretické části je přiblížen z pohledu dodavatele průběh stavební zakázky od vyhledávání zakázek po sepsání smlouvy o dílo, která je podrobně popsána. Dále byly objasněny způsoby stanovení nabídkové ceny stavby, jak je stavba financována. Následuje rozbor bankovních produktů, jež se týkají stavebních zakázek, co je jejich smyslem, jaká je jejich cena. Praktická část je zaměřena na finanční náklady několika stavebních firem a jejich analýzu. Poslední je konkrétní zakázka, která je popsána z hlediska postupně narůstajících finančních nákladů.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Řízení cash flow při minimální ceně stavební zakázky
Šmýdová, Lucie ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je řízení cash flow při minimální ceně stavební zakázky „Intenzifikace čističky odpadních vod Sokolov – I. etapa“. Jsou zde srovnány dvě varianty řízení cash flow zakázky, které se liší smluvními podmínkami mezi stavebním podnikem a zhotovitelem subdodávky. V první variantě podnik požaduje splatnost faktur 90 dnů a zajištění záruk pomocí bankovní garance po subdodavateli. V další variantě subdodavatel poskytl podniku možnost využit 9% skonta při splatnosti faktur 30 dnů a zajištění záruk zádržným. Pro vyhodnocení vhodnější varianty plánovaného cash flow zakázky je použita očekávaná současná hodnota cash flow. Výsledkem mé práce je identifikace možného rizika a možnosti zajištění likvidity zakázky.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.