Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.