Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami
Brodský, Marek
BRODSKÝ, M. Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potra-vin v kontextu plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá slevovými akcemi a jejich vlivu na chování spo-třebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravin. Cílem práce je identifi-kovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů před, při a po nákupu po-travin. Dále na základě výsledků z výzkumu navrhnout možná doporučení pro prodejce potravin. Primární data jsou získána z dotazníkového šetření (n = 238) a hloubkových rozhovorů se zástupci domácností (n = 11). V rámci práce jsou vypočteny základní statistické ukazatele a ověřeny hypotézy. Slevové akce využívá při svém nákupu 89,8 % spotřebitelů a dokonce 57,8 % spotřebitelů odkládá z důvodu očekáváné slevové akce svůj nákup.
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Brodský, Marek
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření, které-ho se zúčastnilo 434 respondentů, je složeno z otevřených a uzavřených otázek, respondenti jsou zákazníci jak bezobalových prodejen, tak i klasických prodejen. Na základě dosažených poznatků z teoretické a vlastní části jsou navrhnuta doporučení pro oblast marketingu bezobalové prodejny, jako například větší propagace prodejny pomocí sociálních sítí. Pro respondenty je také důležitá šíře a kvalita sortimentu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Brodský, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.