Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix tenisového klubu Sparta Praha
Branišová, Jana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného marketingového mixu a jejím hlavním cílem je, na základě informací získaných prostřednictvím dotazníku, navrhnout doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část popisuje marketingový mix jako pojem a vysvětluje jeho činnost v oblasti sportu. Metodická část popisuje použité metody. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu tenisového klubu Sparta Praha.
Marketingový mix tenisového klubu Sparta Praha
Branišová, Jana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného marketingového mixu a jejím hlavním cílem je, na základě informací získaných prostřednictvím dotazníku, navrhnout doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část popisuje marketingový mix jako pojem a vysvětluje jeho činnost v oblasti sportu. Metodická část popisuje použité metody. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky výzkumu a navržena doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu tenisového klubu Sparta Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.