Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
How to use innovations for company growth
Melicharová, Kristýna ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Brát, Jiří (oponent)
Účelem této práce je identifikovat hlavní charakteristiky úspěšných inovací, analyzovat inovační proces ve firmě Unilever a uvést soubor doporučení pro tuto firmu. Tato práce se zabývá zásadní otázkou současného podnikání -- jak dosáhnout růstu firmy za využití inovací. Práce využívá již zveřejněné výzkumy pro identifikaci nejlepších řešení v řízení inovací, informace z dotazníku, který byl vyplněn inovačními manažery v HHC Unilever, rozhovorů se zaměstnanci Unilever, publikovaných článků a výzkumů zaměřených na Unilever a interní dokumenty firmy. Bylo zjištěno, že klíčovými oblastmi v úspěšném řízení inovací je firemní kultura, inovační strategie, řízení lidských zdrojů, struktura firmy, hodnocení nápadů, procesy a ukazatele měření výkonnosti. Několik vylepšení bylo navrženo pro HHC Unilever. Přínos této práce je ve stanovení souboru doporučení. Implementace těchto doporučení přinese firmě urychlení růstu díky inovacím. Analýza aplikovaná na Unilever může být replikována pro jiné firmy za účelem zjištění stavu jejich inovačních aktivit

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.