Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie ČSOB, srovnání s konkurencí
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingové strategie Československé obchodní banky, a.s., která je následně porovnávána se strategiemi největších konkurentů banky na českém trhu. Cílem srovnávání je určení silných a slabých stránek v marketingové strategii ČSOB. V práci je diskutována otázka, zda ČSOB praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem ke studentům. Z dotazníkového šetření mezi majiteli studentských účtů plyne, že v tomto ohledu ČSOB zaostává za svými největšími konkurenty.
Analýza lokálního konkurenčního prostředí rozhlasové stanice "Rádio Dobrý den"
Hasil, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Práce pojednává o trhu rozhlasových stanic v městě Liberec se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Teoretický základ obsahuje strukturální analýzu odvětví, matici BCG a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. Praktická část se zabývá analýzou lokálního rádia Dobrý Den a navrhuje strategii a cíle do dalších let. Jednou z dílčích částí práce je marketingový výzkum, jehož smyslem bylo zjistit co nejobjektivnější poslechovost rádií v městě Liberec. Tento ukazatel v oficiální podobě neexistuje, ale pro místní rádio působící na malém trhu města Liberec je tento ukazatel značně důležitý. Diplomová práce konfrontuje oficiální poslechovost změřenou v celém ústeckém a libereckém kraji s poslechovostí v městě Liberec, která byla zjištěna marketingovým výzkumem.

Viz též: podobná jména autorů
2 BOUŠKA, Miroslav
4 Bouška, Marek
1 Bouška, Martin
1 Bouška, Matěj
2 Bouška, Michal
2 Bouška, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.