Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing neziskových organizací
Borovcová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Fonville, Alexandra (oponent)
Bakalářská práce rozpracovává problematiku personálního marketingu a jeho aplikaci v praxi nestátních neziskových organizací. Cílem bakalářské práce je analyzovat personální marketing v nestátních neziskových organizacích se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Práce je zaměřena na základní znaky, účel a typologii neziskových organizací a popisuje jejich personální řízení a marketing. Pozornost je věnována personálnímu marketingu a jeho charakteristice, vývoji, významu a souvislosti se značkou zaměstnavatele. Popsána je aplikace marketingového mixu do personálního řízení, dále externí a interní personální marketing nestátních neziskových organizací, včetně popisu realizovaných personálních činností a využívaných nástrojů. Cílem kvalitativního šetření realizovaného formou rozhovorů s respondenty z nestátních neziskových organizací je analyzovat aktivity a nástroje personálního marketingu se zaměřením na procesy získávání a stabilizace zaměstnanců. Součástí šetření je interpretace získaných dat a diskuse, ve které jsou popsány způsoby realizace personálního marketingu, které mohou za současných podmínek nestátní neziskové organizace poskytující služby v oblasti primární prevence začlenit do své praxe s cílem usnadnit a zefektivnit procesy získávání a stabilizace zaměstnanců....

Viz též: podobná jména autorů
2 Borovcová, Martina
1 Borovcová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.