Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu
Vintrová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Borges, Michal (oponent)
Tato práce pojednává o marketingu obecně a konkrétně o marketingu neziskových organizací v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem služeb, které neziskové organizace poskytují, a následně i stručným popisem různých typů těchto organizací. V části praktické pak definuji marketing na konkrétní neziskové organizaci Nadační fond obětem holocaustu. Cílem této práce je popsat marketing této organizace, zhodnotit jeho současnou strategii a na základě vlastních průzkumů ohodnotit jeho stávající úspěšnost. Dalším cílem je doporučení vhodných inovací a novinek, které by mohly být zavedeny i do běžné denní praxe organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.