Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Responsible brand management
Bolfová, Natálie
Bolfová, N. Odpovědný management značky. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem mezi společenskou odpovědností firem a managementem značky v Českém kávovém průmyslu a je aplikována na lokální pražírnu kávy Rituale caffè. Hlavním cílem bylo na základě sekundární analýzy Českého kávového trhu s předními značkami, dvou dotazníkových šetření pro konzumenty kávy a zákazníky Rituale caffè, analýzy momentálních odpovědných aktivit, současných prvků značky a zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek, navrhnout doporučení pro její budoucí odpovědnější management značky. Mezi tato doporučení patří mimo jiné, aby Rituale caffè informovalo veřejnost o společenských a environmentálních problémech, se kterými se kávový trh setkává a zveřejňovalo jejich aktuální odpovědné chování. Dále pak vytvoření sloganu, změnu materiálu balení kávy, nebo v případě potřeby, zaměstnání znevýhodněných. Finální návrh je navržen i s výslednou kalkulací a zajišťuje odpovědnější management značky, vyšší povědomí o značce a vytvoření věrnostního programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.