Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Školní hodnocení a jeho vliv na dítě
Boldišová, Lenka ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: V teoretické části bude analyzována problematika hodnocení v současné škole. Zvláště bude zaměřena pozornost na shromažďování poznatků z oblasti vlivu hodnocení a jeho jednotlivých forem a typů na dítě. V empirické části bude použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. V kvantitativní části výzkumu budou použity dotazníky pro učitele 1. stupně, pro žáky 2. - 5. ročníků základní školy a rodiče žáků téže školy 1. - 5. ročníku. Otázky se zaměří na jejich postoje k různým formám školního hodnocení. Čeho se při hodnocení obávají, co upřednostňují, jaký mají postoj k sebehodnocení, jaký vliv na ně mají různé formy hodnocení. V několika hloubkových rozhovorech se žáky, jejich rodiči a jejich učitelem prozkoumám, jak jsou v primární škole hodnoceni, jak je v souladu jejich hodnocení s hodnocením učitelů a rodičů. Jaký mají postoj ke společným mimoškolním akcím. KLÍČOVÁ SLOVA: školní hodnocení, sebehodnocení, 1. stupeň základní školy, vliv...
Školní hodnocení a jeho vliv na dítě
Boldišová, Lenka ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: V teoretické části bude analyzována problematika hodnocení v současné škole. Zvláště bude zaměřena pozornost na shromažďování poznatků z oblasti vlivu hodnocení a jeho jednotlivých forem a typů na dítě. V empirické části bude použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. V kvantitativní části výzkumu budou použity dotazníky pro učitele 1. stupně, pro žáky 2. - 5. ročníků základní školy a rodiče žáků téže školy 1. - 5. ročníku. Otázky se zaměří na jejich postoje k různým formám školního hodnocení. Čeho se při hodnocení obávají, co upřednostňují, jaký mají postoj k sebehodnocení, jaký vliv na ně mají různé formy hodnocení. V několika hloubkových rozhovorech se žáky, jejich rodiči a jejich učitelem prozkoumám, jak jsou v primární škole hodnoceni, jak je v souladu jejich hodnocení s hodnocením učitelů a rodičů. Jaký mají postoj ke společným mimoškolním akcím. KLÍČOVÁ SLOVA: školní hodnocení, sebehodnocení, 1. stupeň základní školy, vliv...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.