Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití fotografie ve výuce zeměpisu
Boháček, Tomáš ; Bičík, Ivan (oponent) ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce)
Teoreticky-obecná část práce se nachází v následující kapitole. Kapitola se pokusí provést obsahovou analýzu. Dále má za cíl ukázat fotografii z mnoha různých úhlů. Budeme se na ni dívat jako na obrazový materiál či výzkumné téma, pokusíme se ji pozorovat z hlediska psychologů, sociologů a žurnalistů. Tyto odlišné perspektivy nám pomohou lépe pochopit jedinečné postavení fotografie jako informačního zdroje. Hlavní část práce je věnována rozborům schopnosti vnímat, číst, interpretovat a případně dále pracovat s informacemi, které jsou obsaženy ve fotografiích. Můžeme ji rozdělit na dvě dílčí části. V první z nich se budeme věnovat hodnocení komentářů k projektu Krajina za školu v Praze. Projekt byl zaměřen na interpretaci rozdílů mezi dvěma fotografiemi téhož místa pocházejícími z různé doby. Kritickým rozborem komentářů, které k dvojici fotografií vypracovávali žáci a studenti, zjistíme, do jaké míry byli schopni vnímat, interpretovat, číst a hlavně používat informace ve fotografiích. Druhá dílčí část se věnuje vyhodnocování dotazníku, který byl předložen studentům gymnázií, pracujícím a vysokoškolským studentům. Dotazník se skládá ze čtyř bloků otázek, z nichž první je obecný, následující tři se vždy týkají konkrétních fotografií. Nejprve respondenti interpretují rozdíly mezi dvěma stejnými fotografiemi,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.