Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autorské právo a reklama
Boštičková, Aurora ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
Autorské právo a reklama Tato diplomová práce se zabývá autorským právem, právním odvětví náležejícím do oblasti práva duševního vlastnictví, resp. práva k nehmotným statkům a jako druhému tématu se věnuje reklamě. Cílem diplomové práce je seznámit čtenáře nejprve s autorským právem, reklamou a následně propojit tato dvě hlavní témata a v neposlední řadě se věnovat také reklamě zakázané. Jádrem diplomové práce je spojení autorského práva a reklamy, konkrétně předmětu autorského práva, kterým je autorské dílo a reklamy a poukázat na užití konkrétních autorských děl v reklamě. Práce je členěna na Úvod, Obecnou část skládající se z 8 kapitol, Zvláštní část zabývající se ve dvou kapitolách rozhodnutími českých soudů a Závěr. První kapitola pojednává o pojmu a zařazení autorského práva, o jeho vzniku, obsahu a předmětu. V druhé kapitole je vymezen přehled mezinárodních, unijních a českých pramenů právní úpravy. Třetí kapitola se zabývá pojmem reklamy, jejími druhy a právní regulací reklamy. Na tuto kapitolu logicky navazují v kapitole čtvrté reklamní subjekty, jenž vymezuje zákon o regulaci reklamy a na ní navazující kapitola pátá pojednávající o orgánech dozoru podle zákona o regulaci reklamy. Šestá a sedmá kapitola jsou výše zmíněným jádrem diplomové práce, které vysvětlují jediné možné a legální...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.