Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Správa ICT prostředí pomocí autonomních řešení
Boštík, Filip ; Chromčák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce ukazuje příklad reaktivní automatizace v ICT prostředích. Je v ní popsáno řešení konkrétního problému operačního systému AIX, které je implementované v automatizačním nástroji IPC. Analýza současné situace zahrnuje rozbor vlastností operačního systému AIX, zkoumaného problému a rovněž nástroje IPC, který je použit pro implementaci řešení. Po popisu implementovaného řešení je provedeno rovněž ekonomické zhodnocení celé práce.
Návrh systému pro zpracování dat hodnocení zaměstnanců
Boštík, Filip ; Janák, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro hromadné zpracovávání dat hodnocení zaměstnanců ve firmě IBM Global Services Delivery Center Czech Republic. Vstupní data jsou poskytována zaměstnanci oddělení ve formě odpovědí na otázky dotazníkového typu, výstupem systému je analýza dat pro vedení oddělení. V první kapitole práce je popsána teorie důležitá pro pochopení práce, a ve druhé části je pak problém analyzován. V poslední kapitole je proveden výběr a popis navrhovaného systému.
Správa ICT prostředí pomocí autonomních řešení
Boštík, Filip ; Chromčák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce ukazuje příklad reaktivní automatizace v ICT prostředích. Je v ní popsáno řešení konkrétního problému operačního systému AIX, které je implementované v automatizačním nástroji IPC. Analýza současné situace zahrnuje rozbor vlastností operačního systému AIX, zkoumaného problému a rovněž nástroje IPC, který je použit pro implementaci řešení. Po popisu implementovaného řešení je provedeno rovněž ekonomické zhodnocení celé práce.
Návrh systému pro zpracování dat hodnocení zaměstnanců
Boštík, Filip ; Janák, Jiří (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro hromadné zpracovávání dat hodnocení zaměstnanců ve firmě IBM Global Services Delivery Center Czech Republic. Vstupní data jsou poskytována zaměstnanci oddělení ve formě odpovědí na otázky dotazníkového typu, výstupem systému je analýza dat pro vedení oddělení. V první kapitole práce je popsána teorie důležitá pro pochopení práce, a ve druhé části je pak problém analyzován. V poslední kapitole je proveden výběr a popis navrhovaného systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.