Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Brand management regionálních značek
Dohnalová, Jaroslava ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Bilohuščinová, Denisa (oponent)
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky marketingového výzkumu ukazují vnímání značky zákazníky z pohledu přidané hodnoty. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení komunikace a brand managementu značky Klasa ve smyslu zvýšení známosti a důvěry, včetně návrhů pro motivování výrobců, aby o značku žádali.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.