Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alternativní návrh železničního mostu v km 19,459 tratě Děčín - Oldřichov přes dálnici D8
Bilík, Ondřej ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o třech polích. Most se nachází v km 19,459 na trati Děčín - Oldřichov. Překračovanou překážkou je dálnice D8. Rozpětí polí je 28,38m + 41,28m + 28,38m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří plnostěnné ocelové nosníky proměnné výšky 2,3m ~ 3,8m, které jsou v osové vzdálenosti 6 metrů a jsou vyztuženy podélnými a příčnými výztuhami. Dolní mostovka, která nese průběžné kolejové lože, je tvořena železobetonovou vanou spřaženou s ocelovými příčníky. Všechny nosné prvky konstrukce jsou vyrobeny z oceli S 355. Při zpracování byly použity zejména normy ČSN EN 1991 – 2 Zatížení konstrukcí – Zatížení mostů dopravou, navrhování a posuzování konstrukce je podle ČSN EN 1993 Navrhování ocelových konstrukcí, ČSN EN 1994 - 2 Navrhování spřažených ocelobetonových konstrukcí – obecná pravidla pro mosty.
Alternativní návrh železničního mostu v km 19,459 tratě Děčín - Oldřichov přes dálnici D8
Bilík, Ondřej ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o třech polích. Most se nachází v km 19,459 na trati Děčín - Oldřichov. Překračovanou překážkou je dálnice D8. Rozpětí polí je 28,38m + 41,28m + 28,38m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří plnostěnné ocelové nosníky proměnné výšky 2,3m ~ 3,8m, které jsou v osové vzdálenosti 6 metrů a jsou vyztuženy podélnými a příčnými výztuhami. Dolní mostovka, která nese průběžné kolejové lože, je tvořena železobetonovou vanou spřaženou s ocelovými příčníky. Všechny nosné prvky konstrukce jsou vyrobeny z oceli S 355. Při zpracování byly použity zejména normy ČSN EN 1991 – 2 Zatížení konstrukcí – Zatížení mostů dopravou, navrhování a posuzování konstrukce je podle ČSN EN 1993 Navrhování ocelových konstrukcí, ČSN EN 1994 - 2 Navrhování spřažených ocelobetonových konstrukcí – obecná pravidla pro mosty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.