Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Hvězda, Jaroslav ; Bilíček, Štěpán (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je „hodnocení finanční situace podniku a návrhy jejího zlepšení“. Práce je zaměřena na deskripci analyzované společnosti, explikaci pojmů v oblasti finanční analýzy, na jejímž základě byly navrženy možnosti zlepšení zjištěného stavu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Hvězda, Jaroslav ; Bilíček, Štěpán (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je „hodnocení finanční situace podniku a návrhy jejího zlepšení“. Práce je zaměřena na deskripci analyzované společnosti, explikaci pojmů v oblasti finanční analýzy, na jejímž základě byly navrženy možnosti zlepšení zjištěného stavu.
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bilíček, Štěpán (oponent)
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bílíček, Štěpán (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace B2C společnosti Znovín Znojmo, a.s." je analýza stávající marketingové komunikace této společnosti se zákazníkem a na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnutí řešení na vylepšení. Celá práce je členěna do kapitol, které lze pomyslně rozčlenit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části bakalářské práce je vymezen marketing, nastíněn marketingový plánovací proces, samotná marketingová komunikace včetně marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje společnost Znovín Znojmo a.s. a analyzuje její marketingový mix a především marketingovou komunikaci. V závěru praktické části jsou pak vyhodnoceny dotazníky získané terénním šetřením. Na základě těchto dotazníků jsou navrhnuta doporučení na změnu marketingové komunikace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.