| |
| |
|
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bilíček, Štěpán (oponent)
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
|
|
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bílíček, Štěpán (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace B2C společnosti Znovín Znojmo, a.s." je analýza stávající marketingové komunikace této společnosti se zákazníkem a na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnutí řešení na vylepšení. Celá práce je členěna do kapitol, které lze pomyslně rozčlenit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části bakalářské práce je vymezen marketing, nastíněn marketingový plánovací proces, samotná marketingová komunikace včetně marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje společnost Znovín Znojmo a.s. a analyzuje její marketingový mix a především marketingovou komunikaci. V závěru praktické části jsou pak vyhodnoceny dotazníky získané terénním šetřením. Na základě těchto dotazníků jsou navrhnuta doporučení na změnu marketingové komunikace společnosti.
|