Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The use of social networks potential in promotion products and services
Biath, Roman ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Kučera, Dušan (oponent)
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb přímo z této sociální sítě význam. Teoretická část obsahuje všechny potřebné definice a poznatky, které jsou pro pochopení principu fungování sociálních sítí potřebné. V analytické části práce porovnává vybrané sociální sítě v České republice a pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje vhodnost použití sociální sítě Facebook jako komunikačního nebo prodejního kanálu. Závěrečná doporučení obsahují návrhy možného zlepšení komunikace na sociálních sítích, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.