Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Neukázněné dítě v předškolním věku:komplexní přístup k řešení problematiky
Bezchlebová, Pavlína ; Zelinková, Olga (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Diplomová práce Neukázněné dítě v předškolním věku: komplexní přístup k řešení problematiky pojednává o problematice poruch chování u dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývá definicí problematiky ADHD, diagnostikou obecně a diagnostikou speciálně u dětí předškolního věku, psychoterapií a léčbou. Dále pojednává o rodinách s dětmi trpícími hyperkinetickou poruchou. V praktické části se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku a jejich povědomí o poruchách chování. Výzkumná část rozebírá znalosti rodičů o hyperkinetické poruše, jejich názor na to, co si představují pod pojmem neukázněné dítě. Dále zjišťuje, na koho se rodiče obracejí pro radu a u koho hledají pomoc při potížích s výchovou svého dítěte.
Neukázněné dítě v předškolním věku:komplexní přístup k řešení problematiky
Bezchlebová, Pavlína ; Zelinková, Olga (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Diplomová práce Neukázněné dítě v předškolním věku: komplexní přístup k řešení problematiky pojednává o problematice poruch chování u dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývá definicí problematiky ADHD, diagnostikou obecně a diagnostikou speciálně u dětí předškolního věku, psychoterapií a léčbou. Dále pojednává o rodinách s dětmi trpícími hyperkinetickou poruchou. V praktické části se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku a jejich povědomí o poruchách chování. Výzkumná část rozebírá znalosti rodičů o hyperkinetické poruše, jejich názor na to, co si představují pod pojmem neukázněné dítě. Dále zjišťuje, na koho se rodiče obracejí pro radu a u koho hledají pomoc při potížích s výchovou svého dítěte.
Metodika výuky hry na zobcovou flétnu dětí od 4 do 6 let
Bezchlebová, Pavlína ; Leontovyčová, Jana (vedoucí práce) ; Tvrdek, Petr (oponent)
Předkládaná práce Metodika hry na zobcovou flétnu dětí od 4 do 6 let se věnuje problému výuky hry na flétnu dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá významem této činnosti, jejím přínosem pro děti samotné. Zaměřuje se na vývojové charakteristiky tohoto období, fyzickou a psychickou vyzrálost a dovednosti potřebné k naučení se hry na flétnu. Porovnává rovněž metodologii a metodiku her hudební výchovy na zobcovou flétnu pro děti školního věku a děti mladší. V praktické části se zabývá konkrétní metodikou výuky hry na sopránovou flétnu - metodou "barevné noty". Popisuje vznik metody, její výhody výuky hry na flétnu dětí od 4 do 6 let, aplikaci metody do výuky a v neposlední řadě, přináší návrh učebnice, jejíž koncept je založen na této metodě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.