Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Musical development of the child
Mina, Christiana ; Kittnarová, Olga (oponent) ; Beynon, Jennifer Carol (vedoucí práce)
This book is divided into nine chapters. In some of them, I will try to explain how children are physically developed at particular stages, the relation they have with the music, what are children able to do, and later suggest activities and pre-existing songs, which could be used to teach musical phenomena, such as singing, sight reading, and composition, starting from the age of three years old. I will also speak about class management, as one of the most important effective factors in teaching. According to the anthropologist Alan P.Merriam, children experience music in mUltiple dissensions, particularly as emotional expression, esthetic experience, way of having fun, communication, symbolical representation, bodily expression. With this book, through particular activities, musical games and musical training, I will try to motivate and support the teachers in my country to try a new way of teaching music in the schools, because I believe music education a gift that enhances life and it is the right of every human being. Children would survive without music, but I believe that music makes their life better.
Cypriot Folk Singing: a Comparison of Methodology
Lazarou, Loucia ; Pecháček, Stanislav (oponent) ; Beynon, Jennifer Carol (vedoucí práce)
, , RESUME Ve své diplomové práci jsem studovala, jak může být harmonie, rytmus a formy využity v kyperské hudbě a porovnávala jsem to též s populárním stylem zpívání, kterým je Bel canto. Některé žánry a rytmy písní můžeme objevit v Evropě, Arábii, Řecku a Malé ÁSii, ale přece jen se poněkud liší, mají svou vlastní individualitu. Nejdříve ( v kapitole 1) jsem hovořila o geografické poloze Kypru, která vždycky sváděla k válkám. Kořeny a vlivy kyperské hudby se staly mým dalším tématem ( podkapitoly 1.1.,1.2.) Poté jsem ( v kapitole 2) hovořila o Demotické písni a o tom, jak se hudba a osobní zkušenosti lidí spojily navzájem. Zkoumala jsem vlastnosti melodie a rytmu. Dále ( kapitola 3) jsem se v krátké kapitole zabývala tradičními nástroji. Další kapitola ( číslo 4) je nejzávažnější z celé práce. Tóniny lidových písní na Kypru jsou smíšené a pro některé lidi obtížně srozumitelné pro jejich způsob hry a celkovou působnost. Pokračovala jsem s podrobným popisem kyperské lidové písně v kapitole 5, kde se zabývám jejími žánry, formou a historií. Je velmi důležité pro učitele i studenta aby rozuměl původu kyperské písně, pokud ji chce zpívat. Krátká historie Bel canta a hlavních představitelů tohoto stylu nás uvádí do 6. kapitoly. Tři příklady lidových a Bel cantových písní jsou zde analyzovány melodicky, rytmicky...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.